Ons beleid m.b.t. klanttevredenheid

easyvest zoekt voortdurend naar manieren om de kwaliteit van zijn diensten en de tevredenheid van zijn klanten te verbeteren.

Indien u ons een verbetering wil aanraden, of niet tevreden bent met een van de diensten of producten die easyvest aanbiedt, gelieve dat met ons te delen:

Via e-mail

Matthieu Remy
CEO
matthieu.remy@easyvest.be

Per post

easyvest bvba
Gachardstraat 59 
1050 Brussel

Deel met ons

  • waarover u niet tevreden bent of de functie die u graag verbeterd ziet;
  • de context: datum, tijd, deel van de website, product, contactpersoon;
  • de suggestie die u met ons wil delen of de functie die u graag toegevoegd ziet.

Help ons

  • Deel uw suggestie zo snel mogelijk.
  • Voorzie ons van gedetailleerde informatie indien vereist.
  • Hou een overzicht bij van wat er mis ging: documenten, e-mails, schermafbeeldingen, gesprekken.

Gegarandeerde opvolging

Na ontvangst van uw verzoek ontvangt u meteen een bevestiging en zullen we u binnen vijf werkdagen een oplossing voor uw probleem aanbieden of naar méér details vragen met betrekking tot uw verzoek. Ons antwoord bevat:

  • het overzicht van uw verzoek;
  • de resultaten van ons onderzoek;
  • de beslissing van easyvest;
  • de verantwoording van de beslissing.
Door op deze site te blijven surfen, accepteert u het gebruik van cookies om publieksstatistieken uit te voeren en om u gepersonaliseerde inhoud aan te bieden. Akkoord