Ons beleid m.b.t. klanttevredenheid

Easyvest zoekt voortdurend naar manieren om de kwaliteit van zijn diensten en de tevredenheid van zijn klanten te verbeteren.

Indien u ons een verbetering wil aanraden, of niet tevreden bent met één van de diensten of producten die wordt aangeboden door Easyvest, gelieve dit met ons te delen:

Via e-mail

Matthieu Remy CEO matthieu.remy@easyvest.be

Via mail

Easyvest bvba Rue du lac, 21/14 1050 Bruxelles

Deel met ons

  • Hetgeen waarvan u niet tevreden bent of de functie die u graag verbeterd ziet
  • De context: datum, tijd, deel van de website, product, contactpersoon
  • De suggestie die u met ons wil delen of de functie die u graag toegevoegd ziet

Help ons

  • Deel uw suggestie zo snel mogelijk
  • Voorzie ons van gedetailleerde informatie indien vereist
  • Houd een overzicht bij van wat er mis ging: documenten, e-mails, schermafbeeldingen, gesprekken

Gegarandeerde opvolging

Na ontvangst van uw verzoek ontvangt u meteen een bevestiging en zullen we u binnen 5 werkdagen een oplossing voor uw probleem aanbieden of naar méér details vragen met betrekking tot uw verzoek. Ons antwoord bevat:

  • Het overzicht van uw verzoek
  • De resultaten van ons onderzoek
  • De beslissing van Easyvest
  • Het rationele van deze beslissing
Door op deze site te blijven surfen, accepteert u het gebruik van cookies om publieksstatistieken uit te voeren en om u gepersonaliseerde inhoud aan te bieden. Akkoord